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Classes
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Class List
Class Hierarchy
Class Members
All
Functions
Variables
Typedefs
a
b
c
d
e
f
g
h
i
l
m
n
o
p
r
s
t
v
w
x
y
z
- a -
allow_lighting :
TexturedCube
ambient :
Light
angle :
Camera
aspect_ratio :
Camera
- b -
back :
Camera
background :
PerlinNoise::StackElem
blend :
Demo::SceneListElem
bottom :
Camera
bounding_box :
VertexArrayObject
,
GraphicalObject
bounding_radius :
VertexArrayObject
,
GraphicalObject
bounding_volumes_computed :
VertexArrayObject
box_corners :
GraphicalObject
buffer :
Demo
- c -
camera :
Scene
camera_object :
Scene
color :
Utility
,
RawObject
color_buffer :
PerlinNoise::StackElem
constant_position :
PositionPath
culling_mode :
Demo
current_demo :
Demo
current_id :
Light
current_light_id :
Scene
current_node :
PositionPath
current_scene :
Demo
- d -
d :
Plane3D
data :
Torus2
,
LandPatch
demo_playing :
Demo
demo_time :
Demo
diffuse :
Light
distances :
DLODObject
- e -
emission :
RawObject
end_position :
PositionPath::PathNode
end_time :
PositionPath::PathNode
,
Demo::SceneListElem
- f -
far_cutoff :
Camera
first_child :
GraphicalObject
first_component :
ComposedObject
first_light :
Scene
first_node :
PositionPath
first_object :
Scene
first_scene :
Demo
foreground :
PerlinNoise::StackElem
frame_rate :
Demo
frequency :
PerlinNoise::StackElem
front :
Camera
fullscreen_enabled :
Demo
- g -
global_ambient_monitor :
Demo
global_ambient_playback :
Demo
global_shininess :
Demo
global_specular_reflection :
Demo
global_transition_evaluator :
PositionPath::PathNode
graphical_object :
Scene::GraphicalObjectElem
- h -
half_size :
TexturedCube
has_dynamic_rotation :
PositionPath
has_static_rotation :
PositionPath
height_field :
LandscapeScene
- i -
id :
Light
incremental_rate :
Demo
index_pointer :
VertexArrayObject
indices :
Torus2
,
LandPatch
,
Cube2
inner_radius :
Torus
interpolation :
PerlinNoise::StackElem
inverse_view :
Camera
is_constant :
PositionPath
is_initialized :
Demo
- l -
last_frame_rate_time :
Demo
last_measure_time :
Demo
last_outside :
GraphicalObject
left :
Camera
level_of_detail_enabled :
Demo
light :
Scene::LightElem
list_id :
TexturedCube
- m -
MAX_LEVEL :
DLODObject
monitor_camera :
Demo
monitoring_mode :
Demo
- n -
n :
Plane3D
n_rings :
Torus2
,
Torus
n_sides :
Torus2
,
Torus
near_cutoff :
Camera
next :
Scene::LightElem
,
Scene::GraphicalObjectElem
,
PositionPath::PathNode
,
PerlinNoise::StackElem
,
GraphicalObject::ChildListElem
,
Demo::SceneListElem
,
ComposedObject::ComponentElem
node_pointer :
PositionPath
normal_length :
VertexArrayObject
normal_pointer :
VertexArrayObject
not_complete :
PositionPath
num_faces :
VertexArrayObject
num_levels :
DLODObject
num_vertices :
VertexArrayObject
- o -
object :
GraphicalObject::ChildListElem
,
ComposedObject::ComponentElem
octaves :
PerlinNoise::StackElem
outer_radius :
Torus
- p -
p :
BoundingBoxCorners
perlin_buffer :
PerlinNoise::StackElem
persistence :
PerlinNoise::StackElem
pitch :
Position6DOF
planes :
Camera
position :
Light
,
GraphicalObject
,
Camera
previous :
PositionPath::PathNode
- r -
r_p :
TorusGenerator
,
Torus2
r_t :
TorusGenerator
,
Torus2
raw_obj :
DLODObject
raw_object :
GraphicalObject
reciprocal_size :
Icosahedron
right :
Camera
ring_index :
TorusGenerator
rings :
TorusGenerator
roll :
Position6DOF
- s -
scene :
Demo::SceneListElem
show_normals :
VertexArrayObject
size :
Teapot
,
SimpleArrow
,
Icosahedron
,
Cube2
,
Cube
size_x :
PerlinNoise
size_y :
PerlinNoise
slice_index :
TorusGenerator
slices :
TorusGenerator
smooth :
PerlinNoise::StackElem
specular :
Light
start_position :
PositionPath::PathNode
start_time :
PositionPath::PathNode
,
Demo::SceneListElem
- t -
tex_id :
Textures
texture_id :
VertexArrayObject
,
TexturedCube
texture_pointer :
VertexArrayObject
top :
PerlinNoise
,
Camera
transition_evaluator :
PositionPath::PathNode
transition_parameter :
PositionPath::PathNode
translation_box :
PositionPath
- v -
v_data :
Cube2
vertex_pointer :
VertexArrayObject
- w -
window_height :
Demo
window_width :
Demo
- x -
x :
Position6DOF
,
Point3D
xmax :
AABoundingBox
xmin :
AABoundingBox
- y -
y :
Position6DOF
,
Point3D
yaw :
Position6DOF
ymax :
AABoundingBox
ymin :
AABoundingBox
- z -
z :
Position6DOF
,
Point3D
zmax :
AABoundingBox
zmin :
AABoundingBox
Generated on Sun Jul 2 13:20:40 2006 for Demo by
1.4.6-NO